שדרוג מערכת ה-ERP

בתאריך 6/1/2022 יחל אגף המחשוב בהעברת מערכת ה-ERP לגרסת בסיס הנתונים המתקדמת (גרסה 19C). עקב כך תושבת המערכת מה-6.1.2022 ועד ליום א' ה-9.1.2022. לאחר השדרוג, תתאפשר תמיכה של המערכת בכל הדפדפנים הפופולאריים

שדרוג מערכת ה-ERP

 

אנו שמחים לעדכן כי אגף המחשוב יחל ביום חמישי ה-6.1.2022 בתהליך שדרוג מערכת ה-ERP. בשל מורכבות ואורך השדרוג, השבתת מערכת ה ERP תחל ביום חמישי ה-6.1.2022 בבוקר. מועד הסיום המשוער הינו ביום שישי בלילה עם אפשרות גלישה למוצאי שבת. המערכת תחזור לפעולה ביום א' ה-9.1.2022. 

 

אנא, הערכו בהתאם והפסיקו את עבודתכם במערכת כבר ביום חמישי ה-6.1.2022 בשעות הבוקר. 

 

 בכניסה למערכת לאחר השדרוג, תתבקשו להתקין גרסה חדשה יותר של JAVA (יש לאשר את ביצוע השדרוג).  התקנת גרסת ה JAVA תאפשר תמיכה של המערכת בכל הדפדפנים הפופולריים בגרסאות העדכניות שלהם, תחת מערכת ההפעלה ווינדוס: פיירפוקס, כרום, אדג' גם בפתיחת מסכי ה FORM (דבר שאיננו אפשרי כיום ומאלץ שימוש אך ורק בדפדפן Internet Explorer המעבר לתמיכה בדפדפנים השונים יבוצע בצורה הדרגתית. פתיחת מסכי ה  FORM דרך דפדפן הפיירפוקס היא הקלה והידידותית ביותר אך ניתן להשתמש גם בשאר הדפדפנים. חשוב לציין כי דפדפן דיסקוורר Web (Discover) איננו נתמך בדפדפנים אחרים.

עד סוף חודש פברואר, תימשך התמיכה באפשרות להריץ דוחות דיסקוורר (Discover) Web (דוחות המופעלים דרך תפריטי המערכת) בשימוש בדפדפן Internet Explorer. גישה לדוחות אלו' תאפשר ללקוחות לראות האם חסרים להם דוחות כלשהם בסביבת הדוחות החדשה בענן OBIEE OAC (Oracle Analytics Cloud) על מנת שנשלים את כתיבתם. מי שמותקן אצלו הדיסקוורר (Discover) בשולחן העבודה במחשב יוכל להמשיך ולהשתמש בו אך קחו בחשבון שמוצר זה איננו ניתמך יותר ע"י אורקל ובעתיד רצוי להעביר גם את הדוחות האלו למערכת בענן. לאחר חודש פברואר תפסק התמיכה שלנו בעבודה עם דפדפן Internet Explorer שאיננו נתמך יותר לא ע"י אורקל ולא ע"י מיקרוסופט.

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>